6 hét

 2010.07.09. 00:02

Semmi különös nem történt az utóbbi napokban, viszont készült egy pár jó kép.

És ilyen amikor Táti segít aranygaluskát csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikiflorida.blog.hu/api/trackback/id/tr522139813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taeb 2010.07.20. 12:07:19

Sziasztok - Hahó
Megint elég régen jelentkeztem … de …
Hát az az igazság h. most hétvégén tudtam meg a Julitól h. már rég elmondta Nektek a ..izét … a hírt.
Szóval igazából mi egy kis „vicces meglepetésnek” szántuk h. majd milyen „vicces hahaha” lesz ha meglátjátok …hahahah …/persze lehet h. szar poen lett volna : ) /no de hát sebaj …ja meg hát ugye addig volt titkos amíg ezek a komolyabb vizsgálatok rendben nincsenek… úgyhogy a szülök is csak a kb. 14. héten értesültek.. vicces volt …totál döbbenet, sírás-rívás, kacagás, zavar: )) egyébként még én sem fogtam fel igazán ..tekintve h. semmi de tényleg semmi „klasszikus” tünetet nem produkáltam/ok ..

Persze a barátok előtt a tőlem talán kissé szokatlan nem ivással buktam le…de egyszerűen nem kívánom az alkoholt egyáltalán …furi ..se bor..se sör..se fröccs…most lehoztam egy üveg Bacardi-t hátha az megy …

Most a 21. hétben vagyok …és hát a jelek szerint Anna lesz :) kicsit meg is zuhantam mert totál meg voltam győződve h. fiú…minden érzésem , gondolatom és az Interneten elérhető info, tünet arra engedett következtetni h. fiú …és hát igazán …ha már gyerek… fiút szerettem volna …de hát ez van /jól felültetett a Gábor – én meg tudatlan balga esendő lány…hát igen/

Úgyhogy megmondom őszintén… már nagyon várom h. hazagyerek – főleg a Brigi : ))))
Enyhén szólva kissé képzetlennek érzem maga a gyerek témában …/ pl eddigi életemben még egyszer sem volt a kezemben csecsemő….többek között ezért is úgy tervezettem h. mindent amit tudni kell….azt …. Brigi valahogyan át kellene adnod valamiféle tanfolyam keretében : ))) nem akarok… vagyis inkább képtelen lennék valami hülye kismamáknak szóló tanfolyamra menni …meg a védőnő is hülye …nem..nem…nem
Gábornak is vázoltam eme tervemet mire riadtan megjegyezte h. azért szerinte nem biztos h. jó ötlet h. élesben az Emmán gyakoroljak…:)) ….a Lényeg h. Brigi nélküled ezt nem tudom vállalni … mindenképpen segítened kell …számítok Rád…nem rázhatsz le: )))…ma pl. azt álmodtam h. megszületett és kb. 3cm –is volt ..és totál kétségbe voltam esve h. így nem lehet felöltöztetni és h. még sapkája sincs pedig hideg van …és ….. akkor csak úgy valahonnan jöttél és hoztál valami egybe ruhát amihez sapka is volt csatolva és felöltöztetted ….és kigyúltak a fények JEEEE ….nos így állok…. (egy másik éjszaka azt álmodtam h. olyan citromos zöld zselébe ejtettem bele – de ezt azért észleltem és sikeresen kibányásztam belőle…/ez azért pozitív jel nem ??/
A Julira is nagyon számítok …főleg most miután elszúrta a meglepit : ).. jön nekem eggyel :))
…lehet megkérem nevelje fel : ))))))

Nos a lényeg h. mikor jöttök haza ??? senki nem tudja pontosan …

Pusszi mindenkinek
bea

Nbrig 2010.07.26. 04:29:26

@taeb: Így is meglepődtünk, és persze örültünk nagyon, hogy lesz Emmának játszótársa :)
Emmán nyugodtan lehet gyakorolni, Táti is szokott, jól bírja a gyűrődést...
Már nagyon várom, hogy menjünk haza, Miki úgyis dolgozni fog, én meg azt terveztem, hogy lemegyek egy pár napra hozzátok Balcsira, ha nem zavarok a 2 gyerekkel. Akkor aztán lesz nektek nemulass :))
Ja és mivel augusztus 5.-én érkezünk, úgy gondoltuk, hogy szombaton csinálunk egy kis welcome partit...
süti beállítások módosítása