UF Campus

 2010.02.01. 05:02

Régóta tervezem, hogy felhányok pár képet a campusról. Hát íme: ide járok iskolába. Minden képhez nem fűznék kommentárt, mert csak úgy random fotóztam, valamelyik épületnek a nevét sem tudom. Remélem azért a campus hangulata átmegy így is.

 

 

 

Ez a Century Tower. Van benne kellemes harangjáték.

 

Ez az építészek fészke. Nincs befejezve. Vagy igen?

 

Itt pedig - többek között - az építőmérnök jelöltek okosodnak. Én is itt makkolok nagyrészt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikiflorida.blog.hu/api/trackback/id/tr761718601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zemanla 2010.02.04. 19:29:33

Embereket direkt nem fotóztál?
Vagy tényleg ennyire kihalt? Esetleg előrehozták a Superbowl döntőt?? :)

bermik 2010.02.13. 00:15:47

@zemanla: A képeket a téli szünetben készítettem, direkt nem fotóztam embereket (nem volt nehéz), aki esetleg rajta volt, azt kiphotoshoppoltam. Egyébként a kb 40.000 diák rendesen ellepi a campust. A szünetekben nem lehet elférni a járdán. Iszonyat.
süti beállítások módosítása